Zamieszczone przez piotrek_gdy
[O2] Szarpnięcie przy zmianie biegu z 3 na 2 2.0TDI DSG
Zwiń
X
-
witek_sz, ja jeżdzę automatami od ponad 10 lat i jeszcze żadna skrzynia mi nie padła
ale też nie mieszam niepotrzebnie drążkiem zmiany biegów bo nie ma takiej potrzeby
nie pisze że nie można ale jest napisane, że nie ma takiej potrzeby a skoro nie ma takiej potrzeby to IMHO jest to zbędna czynnośćZamieszczone przez witek_szAle i nie pisze że nie można
tak samo nie powinno wrzucać się N w trakcie jazdy
a słyszałeś o tym, żeby takie skrzynie padały?Zamieszczone przez witek_szJa oczymś takim nie słyszałem ani w sewisie SKODY ani VW
ja od początku twierdzę(i większość kolegów też tak ma), że przy redukcji z 3 na 2 słychać zgrzytnięcie- Maicroft opisywał to jako "głupienie" skrzyni, a serwisy(i skoda i VW) zgodnie twierdzą, że takowe coś w moim aucie z całą pewnością nie występuje
więc jak to się ma do nieomylności serwisu i ich wiedzy na temat tych skrzyń?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
no i ja się dziwiłem że jest zapis że nie można na N przełaczać , tym bardziej że wtedy skrzynia pracuje w takim samym trybie jak na P. co prawda nie doszedłem jeszcze do instrukcji..
pisze ze niema takiej potrzeby ,jak kolega Piotrek napisał, ale bardziej w kontekście że jest to automat i nie trzeba wyzucac na "luz". ewentualnie chodzi o niebezpieczeństwo stoczenia się auta.
a tak wogóle to skąd ktoś wziął te wiadomości o złym smarowaniu :?:
zadzwonię zaraz do serwisu skrzyń w lublinie , i się dowiem ...
[ Dodano: Wto 16 Mar, 10 12:18 ]
jak powiedziałem tak zrobiłem ,
jeżeli niema odcięcia napędu w momencie naciśnięcia hamulca i staniu na postoju to jak najbardziej można przełączyc na N lub P , nie szkodzi to nic a nawet wydłuża żywotność skrzyni biegów. smarowanie jest faktycznie mniejsze ale dlatego właśnie że skrzynia jest nieobciążona i niema potrzeby większego smarowania.
informacje uzyskane w : http://www.plochec.com.pl/.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
a w DSG tak nie ma?Zamieszczone przez leszekmwjeżeli niema odcięcia napędu w momencie naciśnięcia hamulca
wydaje mi się, że chyba ktoś opisywał, że w DSG tak jestprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Jeszcze raz jak hamulec nozny jest wcisniety to czesciowo jest wysprzeglony, przeciez popuszczajac lekko hamulec, tak ze czujnik nie wie ze juz puscilismy halec auto za chwile zacznie pelzac.
N wrzuca sie jak zaciagniemy hamulec reczny, bo wtedy zaden czujnik nie bierze tego pod uwage i gna do przodu tak jak normalnie.
Komentarz
-
-
- tzn te dane które uzyskał leszekmw, nie dotycza DSG?Zamieszczone przez leszekmwjeżeli niema odcięcia napędu w momencie naciśnięcia hamulca i staniu na postoju to jak najbardziej można przełączyc na N
czyli jak napisał Maicroft, nie ma takiej potrzeby skoro jest częściowo wysprzęglonyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
ten człowiek z którym rozmawiałem stwierdził raczej że chodzi tu o każdą skrzynie.
a o tym odcięciu napędu to może chodziło mu o cos takiego jak w passatach jest ze jak się zatrzyma to on stoi /wiecie pewnie co chodzi :wink:/ , tylko nie wiem czy wtedy odcina napęd , ale sądzę ze pewnie tak.
a potem szarpie przy ruszaniu :twisted: / z forum passata/O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Witam,
Troszkę odgrzeję temat, ponieważ pasuje idealnie do mojego problemu.
1) Wszystkie biegi 1-2-3-4-5-6 działają bardzo dobrze natomiast mam tylko problem z przełożeniem 3-2. Czy jest jakiś Soft poprawiający ten ból czy to jest rzeczywiście koniec koła dwumasowego?. W aucie nic nie stuka nic nie puka na postoju, tylko tak dziwna zmiana biegów szczególnie wyczuwalna w korkach kiedy się "troszkę" rozpędzę się do 3 i znowu 2, i tak w koło...
Wymiana oleju była zrobiona przy 52tys
2) Auto ma przejechane 53 tys, zakupione w ASO sinclan , przy kupnie otrzymałem od nich ubezpieczenie "Sprawdzone Auto" w którym niby mam objęte gwarancją "koło zamachowe z kołem koronowym". Czy orientuje się ktoś jak to działa?
........
Czy temat można przenieść do działu
Octavia II / Octavia II FL / Octavia II Tour - 1Z ?
Komentarz
-
.
Komentarz